Turniej Grupy B - 25.02. - Piaski - podział obowiązków
Szanowni Rodzice,
W najbliższą sobotę 25 lutego jesteśmy organizatorem turnieju dla naszej grupy, który obędzie się na hali Zespołu Szkół w Piaskach mieszczącego się przy ul. Partyzantów 19. Jako gospodarze turnieju dbamy o to, żeby nasze turnieje odbywały się na dobrym poziomie. Wobec tego pozwoliłem sobie podzielić obowiązki jakie czekają na nas podczas organizacji turnieju. Poniżej wypisałem co należy zrobić oraz osoby odpowiedzialne za poszczególne rzeczy:
1. Obsługa techniczna (spiker) - Ilczuk
2. Obsługa techniczna (zapisywanie wyników, bramek) - Huszaluk (dokumenty potrzebne, zostaną wydrukowane i dostarczone przez koordynatora turnieju - Magdalenę Górską w dniu turnieju)
3. Obsługa fotograficzna - Siastała
4. Zakupy - Urbanowicz
5. Jedna taca kanapek - Badowski
6. Jedna taca kanapek - Buczyńska
7. Jedna taca kanapek - Hałas
8. Jedna taca kanapek - Janusz
9. Jedna taca kanapek - Kosicki
10. Jedna taca kanapek - Lebioda
11. Jedna taca kanapek - Serewa
12. Jedna taca ciasta - Siastała
13. Jedna taca ciasta - Tedorowski
14. Jedna taca ciasta - Tkaczyk
15. Jedna taca ciasta - Tudruj
16. Jedna taca ciasta - Maleszyk
17. Jedna taca ciasta - Urbanowicz
18. Jedna taca ciasta - Turowski
W razie pytań, niejasności proszę o kontakt z Magdą Górską pod nr tel. 601-938-376. Ponadto robimy zrzutkę na turniej po 30 zł od osoby które zbierać będzie Pan Szymon Urbanowicz.
Komentarze